Home Vietinis NASA atskleidžia keisto „pūkuoto NSO“, kuris paslaptingai įsiveržė į prabangų Šiaurės Karolinos...

NASA atskleidžia keisto „pūkuoto NSO“, kuris paslaptingai įsiveržė į prabangų Šiaurės Karolinos kalnų kurortą, kilmę

15
0

Krentantis „kosmoso šiukšlės“ buvo demaskuotas kaip keisto įvykio kaltininkas NSO gegužę, kai į kalno viršūnę iš dangaus nukrito didelis paslaptingas objektas.

Kraštovaizdžio kūrimo komanda, dirbanti „The Glamping Collective“. Šiaurės Karolina padarė gluminantį atradimą, dėl kurio gyventojai kelias savaites buvo nusivylę.

Tiesą sakant, tai buvo susidėvėję anglies pluoštai, apie tai DailyMail.com jau paskelbė Smithsonian astrofizikas dr. Jonathan McDowell. dienų po radinio.

Prieš kelias dienas, NASA patvirtino, kad nuolaužos iš tikrųjų buvo a SpaceX palydovas – firmos Crew Dragon kapsulė, kuri 2023 metais pasiekė Tarptautinę kosminę stotį.

Buvo demaskuotas krentantis „kosmoso šiukšlės“ kaip kaltininkas už keistą NSO, kuris praėjusią gegužę buvo pastebėtas, kai didelis paslaptingas objektas iš dangaus nukrito ant kalno viršūnės kurorto. Milžiniškas, svetimai atrodantis objektas atrodė neabejotinai mechaniškai, bet taip pat atrodė padengtas keista medžiaga, panašia į kailį.

NASA patvirtino, kad nuolaužos iš tikrųjų buvo „SpaceX“ palydovo dalis – įmonės „Crew Dragon“ kapsulė, kuri 2023 m. pasiekė Tarptautinę kosminę stotį. Šiame 2021 m. balandžio mėn. vaizde matoma, kad „SpaceX Crew Dragon“ artėja prie Tarptautinės kosminės stoties, kad galėtų prisijungti.

„SpaceX patvirtino, kad „Dragon“ erdvėlaivio bagažinės techninė įranga vėl patenka į NASA po jos tarnybos misijų į Tarptautinę kosminę stotį“, – sakoma birželio 20 d.

„Pradinio projektavimo metu buvo įvertinta, ar erdvėlaivio Dragon bagažinė vėl nesugriuvo, ir buvo prognozuojama, kad jis visiškai sudegs.

„Informacija iš šiukšlių atgavimo suteikia komandoms galimybę patobulinti nuolaužų modeliavimą“, – teigiama pareiškime.

„NASA ir „SpaceX“ toliau ieškos papildomų sprendimų, nes sužinosime iš aptiktų šiukšlių.

Penktadienį, birželio 21 d., paskelbtame tolesniame pranešime kosmoso agentūra pridūrė; „Pastaruoju metu bagažinės, palaikančios 30-ąjį „SpaceX“ komercinių paslaugų tiekimą ir „Crew-7“ misijas, vėl įplaukė atitinkamai virš Saudo Arabijos ir Šiaurės Karolinos.

„NASA nežino apie jokius struktūrinius pažeidimus ar sužalojimus, atsiradusius dėl šių radinių“, – tęsiamas pareiškimas, o kiti rajono gyventojai pranešė ABC 13, kaip jie taip pat suklupo ant nukritusių šiukšlių, kurios, kaip manoma, buvo iš kosmoso.

Vienas pilietis sakė, kad vienas gabalas buvo trijų pėdų aukščio ir toks sunkus, kad jį reikėjo nugabenti naudojant žoliapjovę.

Netoliese Franklino ir Džeksono apygardose, už kelių mylių nuo prabangaus Haywood apygardos kurorto, gyventojai rado du mažesnius objektus.

Kraštotvarkos komanda, dirbanti „Glamping Collective“ Šiaurės Karolinoje (žr. čia), padarė gluminantį atradimą, dėl kurio gyventojai kelias savaites buvo nusivylę.

Astronomas daktaras Jonathanas McDowellas jau sakė DailyMail.com, kad keistos „NSO“ avarijos nuolaužos buvo iš vieno iš „SpaceX“ daugkartinio naudojimo erdvėlaivių „Cargo Dragon“ (aukščiau) – dabar ši prognozė pasitvirtino.

Justinas Clontzas (aukščiau) prižiūrėjo aikštę „Glamping Collective“ – prabangioje stovyklavietėje Heivudo apygardoje, Šiaurės Karolinoje, kai padarė gluminantį atradimą.  jis turėjo ištempti „NSO“ iš teritorijos su vejapjove, nes ji buvo tokia masyvi ir sunki

Justinas Clontzas (aukščiau) prižiūrėjo aikštę „Glamping Collective“ – prabangioje stovyklavietėje Heivudo apygardoje, Šiaurės Karolinoje, kai padarė gluminantį atradimą. jis turėjo ištempti „NSO“ iš teritorijos su vejapjove, nes ji buvo tokia masyvi ir sunki

Didelė dalis buvo rasta pėsčiųjų take, o keletas kitų mažesnių gabalų nukrito gretimų namų kiemuose, Space.com pasakojo žmonės.

Pareigūnai naujajame atnaujinime teigė, kad tikimasi, kad nuolaužos sudegs, kai jos vėl patektų į šalį, tačiau kai kurios iš jų sutrupėjo.

Vadinamasis pūkuotas objektas buvo vienas iš jų – tai, ką McDowellas jau numatė DailyMail.com.

Tuo metu jis pridūrė, kad yra „labai pasitikintis“ šiuo vertinimu, teigdamas, kad „laikas ir vieta sutapo“.

Palyginęs jį su panašiomis nuolaužomis, rastomis Australijoje ir kitose pasaulio dalyse, pavyzdžiui, Saufijos Arabijoje ir Kanadoje, jis tiksliai nuspėjo, kad tai „drakono kamienas“.

„Šiukšlės sutampa su numatoma šių pakartotinių įvažiavimų vieta“, – DailyMail.com sakė McDowellas.

Prieš kelias dienas Clontzas dirbo prabangios stovyklavietės teritorijos priežiūros darbus, kai padarė baisų atradimą, po kurio vietos naujienoms papasakojo, kad „buvo tiesiog šokiruotas, kas tai buvo“.

Tuo metu jis sakė: „Tai būna kartą gyvenime, žinote, taip nutinka ne kiekvieną dieną“.

Kaip minėta, į NSO panašių šiukšlių anglies pluoštas pasirodė sportui kažkoks keistas kailiskaip pirminiuose pranešimuose buvo aprašytas dabar labai tikėtinas identifikuotas paslaptingas objektas.

„Mes nežinome, kas tai yra“, – sakė Clontzas Vietines naujienos anksčiau šį mėnesį. „Mes tiesiog žinome, kad tai ne iš čia.

Nors šis „SpaceX“ nuolaužų gabalas saugiai nukrito maždaug už pusės mylios atokiu taku Glampingo valdoje, daktaras McDowellas pastebėjo, kad pastaraisiais metais tiek vyriausybinės, tiek privačios kosmoso programos pavojingai atsipalaidavo dėl kosminių šiukšlių.

Nors šis „SpaceX“ nuolaužų gabalas saugiai nukrito maždaug už pusės mylios atokiu miško taku, daktaras McDowellas pastebėjo, kad pastaraisiais metais tiek vyriausybinės, tiek privačios kosmoso programos tapo labai atsainiai dėl kosminio šlamšto.  Viršuje – atvira „SpaceX Cargo Dragon“ laivo bagažinė

Nors šis „SpaceX“ nuolaužų gabalas saugiai nukrito maždaug už pusės mylios atokiu miško taku, daktaras McDowellas pastebėjo, kad pastaraisiais metais tiek vyriausybinės, tiek privačios kosmoso programos tapo labai atsainiai dėl kosminio šlamšto. Viršuje – atvira „SpaceX Cargo Dragon“ laivo bagažinė

„SpaceX“ „Dragon“ „bagažinė“ turi daugiau nei 350 kubinių pėdų saugyklos vietos viduje, su prailginimo parinktimi, kuri padidina jo talpą iki daugiau nei 1200 kubinių pėdų saugyklos vietos.  Šiame krovininiame konteineryje yra sumontuoti radiatoriai, kurie padeda reguliuoti jautrių daiktų temperatūrą

„SpaceX“ „Dragon“ „bagažinė“ turi daugiau nei 350 kubinių pėdų saugyklos vietos viduje, su prailginimo parinktimi, kuri padidina jo talpą iki daugiau nei 1200 kubinių pėdų saugyklos vietos. Šiame krovininiame konteineryje yra sumontuoti radiatoriai, kurie padeda reguliuoti jautrių daiktų temperatūrą

„Rizika gyvybei ir nuosavybei yra gana maža, nes Žemė yra didelis taikinys ir dažniausiai nėra uždengta žmonių, tačiau ji nėra maža“, – elektroniniu paštu rašė daktaras McDowellas.

„Matėme kelis skutimus“, – sakė jis.

Dr. McDowello darbas, susijęs su NASA Chandra rentgeno teleskopo observatorijos ir kitų kosmoso astronomijos platformų duomenų rinkimu ir analize, dažnai apima tam tikrą dėmesį kosminiam eismui Žemės orbitoje.

„Vyriausybė taip pat prisiima nepagrįstą riziką“, – pažymėjo dr. McDowell, kuris skelbia mėnesinis naujienlaiškis apie kosminius paleidimus„kaip parodė incidentas Floridoje šių metų pradžioje, kai pro kažkieno namo stogą praskriejo dalis TKS“.

Šį kovą įvykusiame incidente 5800 svarų sveriantis akumuliatoriaus padėklas nukrito į a Florida namai. Vėliau buvo patvirtinta, kad sunkaus metalo objektas buvo išmestas Tarptautinė kosminė stotis (ISS) 2021 m.

„Rizika gyvybei ir nuosavybei yra gana maža, nes Žemė yra didelis taikinys ir dažniausiai nėra uždengta žmonių, tačiau ji nėra maža“, – apie SpaceX katastrofą elektroniniu paštu rašė dr. McDowell.

Dr McDowell darbas, kuriame dalyvavo NASA Chandra rentgeno teleskopo observatorija ir kitos kosminės astronomijos platformos, dažnai apima tam tikrą dėmesį kosminiam eismui Žemės orbitoje.  Aukščiau – dar vienas SpaceX šiukšlių Šiaurės Karolinoje vaizdas

Dr McDowell darbas, kuriame dalyvavo NASA Chandra rentgeno teleskopo observatorija ir kitos kosminės astronomijos platformos, dažnai apima tam tikrą dėmesį kosminiam eismui Žemės orbitoje. Aukščiau – dar vienas SpaceX šiukšlių Šiaurės Karolinoje vaizdas

Tuo tarpu dar kovo mėn. teorinis darbas teigė kad atmosferos metalų tarša iš nebeveikiančių palydovų, tokių kaip tie, kurie priklauso Elono Muso „SpaceX“, aplink mūsų planetą gali sukurti nematomą skydą, kuris susilpnintų jos magnetinį lauką.

Prieštaringai vertinamą dokumentą parašė Sietle įsikūrusi mokslininkė Sierra Solter-Hunt ir teigė, kad krintantis kosminis šlamštas, pavyzdžiui, gegužę rasta subyrėjusi dalis, gali labai susilpninti mūsų magnetosferą.

Jame minimi specifiniai palydovų „megažvaigždynai“, tokie kaip „SpaceX“ „Starlink“ tinklas, kuris gali generuoti pakankamai magnetinių dulkių, kad mūsų planetos apsauginis skydas būtų perpjautas per pusę, tačiau ekspertai sukėlė tam tikrą skepticizmą.

Pagal blogiausią scenarijų vadinamosios „erdvėlaivio dulkės“ gali sukelti palydovų katastrofas ir „atmosferos pašalinimą“, – „Live Science“ sakė autorius – reiškinys, kai padidėjęs radiacijos lygis gali pradėti pūsti mūsų išorinius kraštus. atmosfera.

Straipsnyje nurodoma, kad tai jau natūraliai atsirado tokiose planetose kaip Marsas ir Merkurijus, todėl jos yra ypač netinkamos gyventi.